Temporary Permanence: Вкус и слух не се купуват

Details

Artists:

Album/EP/Title:

TEMPORARY PERMANENCE - BASSLINE PODCAST #003

Labels:

 
DSGN Clinic – Square Light
 

Temporary Permanence попадна в радара ни след като неотдавна получихме e-mail от българският лейбъл Raw Roots, който съдържаше промо на предстоящият им 8-ми рилийз – No Peace EP. След като го чухме и за миг не се поколебахме да го качим в MUSIC секцията на bassline.bg. Parabolyd дори, вече няколко месеца се ротира в playlist-a ни. Temporary Permanence е новият псевдоним на Gosh Milushev, който всъщност стои и зад лейбъла Raw Roots. Има издадени няколко EP-та за лейбъли като 9Volt Music, RITUS, Polar Noise, People Going Crazy и разбира се за Raw Roots. Ups & Downs е първата му 12″ плоча, която дебютира под No 16 в топ 100 techno рилийзите на deejay.de през пролетта на миналата година, а само преди дни, той подписа договор с лейбъла на Florian Meindl и Oliver Koletzki – Flash Recordings. Успоредно с всичко това, той движи и сайт за електронна музика – Sound Lab Magazine, а от скоро разработва и live act.

Специално за bassline.bg, Temporary Permanence записа подкаст с изцяло негови авторски парчета създавани в последните 3 години. И да, Parabolyd е част от траклиста. Струвала ли си е промяната на псевдонима и какво предстои от тук насетне? Запознайте се от близо с Temporary Permanence.

Как и кога започна да се занимаваш с електронна музика?
Започнах да се занимавам с електронна музика през 2008, като първо пусках в няколко радиопредавания, а малко по-късно дойдоха и първите партита в страната. След това започнах да обръщам повече внимание на програмите и синтезаторите и така последваха първото ЕР, после първата плоча и т.н.

Как определяш стилово музиката си?
Стилово съм по-близо до techno, от колкото tech-house, но в повечето случаи парчетата имат елементи и от двата стила.

Temporary Permanence е новото ти алтер его, под което ще работиш занапред. Различава ли се музиката на Temporary Permanence от тази на Gosh Milushev преди това?
Идеята да издавам под ново име дойде с идеята и за новия ми лейбъл. Исках да започна отначало, вече с по-конкретно звучене, което да варира в 2-3 стила максимум – точно както е и в лейбъла ми Raw Roots. Така новите парчета от Temporary Permanence привлякоха достатъчно внимание, за да успея да ги подпиша със Selected Records, Comade Music, Antura, а сега и с FLASH Recordings.

DJ или продуцент?
В началото виждах себе си главно като DJ, но по-късно продуцирането успешно замести това. Наблегнах над създаването на звуци и комбинирането им, което малко по-късно започна да дава резултати. С един сет може да се изрази емоция или да се придаде желаната енергия на публиката, но със собствените парчета това е вече много по-лично и описателно за самия продуцент. В парчетата винаги целя да има много енергия, за което допринасят дългите drop out-и и многото ride-ове в последвалия бийт.

Какъв е set-up-a ти в студиото и какъв в клуба?
В студиото използвам мониторни колони, саундкарта на Behringer, Midi Keyboаrd M-Audio eKeys, Thompsonic TS-168 Keyboаrd и Korg nanoKontrol. В момента при участия използвам Korg-a, който е map-нат към Traktor Pro 2 – така имам контрол над 4 дека с по 2 ефекта на всеки.

Разкажи ни повече за Sound Lab Magazine?
Когато реших да започна работата над Raw Roots, потърсих контакт с различни онлайн списания за електронна музика с цел лейбълът да получи по-голяма публика. Оказа се, че повечето издания работят с определени промоутъри и дистрибутори, а моят дистрибутор нямаше такива опции. Ето защо реших да направя собствено онлайн списание, където да има публикации за всякакви лейбъли – малки, големи, нови, стари. В началото писах ревютата на релийзите сам, но беше твърде трудоемко. Тогава по някаква случайност получих мейл от един ентусиаст от Англия, който искаше да натрупа опит в подобен сайт и започна да пише както за ЕР-та, така и за различни студийни компоненти. Постепенно Sound Lab Magazine придоби популярност и вече получаваме над 70-80 промо релийза месечно в пощата.

Състоянието на електронната музика през погледа на Temporary Permanence?
Хубавото на електронната музика е, че при нея няма граници. Няма момент, в които да кажем, че вече всеки бийт е композиран или от дадено парче не може да се направи ново. В последните 2 години по-големите лейбъли все по-често започват да подписват с млади артисти или пълни дебютанти, което определено показва, че на музикалния пазар навлиза ново поколение артисти, чиято продукция се оценява достойно. Разбира се, това не важи за всички лейбъли, но ако погледнем Desolat, Minus, SCI+TEC, Liebe*Detail и други – това си е тенденция. На локално ниво се наблюдава една положителна промяна – има много артисти, които вече започват да жънат успехи и извън страната. Като цяло обаче положението тук е доста тъжно. Масово колегите не осъзнават, че само със средства и връзки резултатът няма да е дълготраен или няма да им помогне да се отличат от останалите с качество. Все пак вкус и слух не се купуват.

Само преди дни подписа с лейбъла на Florian Meindl и Oliver Koletzki – Flash Recordings…
Да, тези 3 парчета, които ще бъдат издадени за FLASH са може би най-големият ми успех към момента. Лейбълът е повече от сериозен и този месец излиза 100-ят му релийз, а през годините за него са издавали десетки големи артисти като Аnimal Trainer, Sasha Carassi, Martin Eyerer, Dema, Oliver Koletzki, Florian Meindl и т.н., които му помагат да стане едно от най-сериозните имена в Берлин.

Записа подкаст специално за bassline.bg…
Подкастът е записан вкъщи, в една понеделнишка сутрин, заедно с първото кафе. Съдържа само мои парчета – някои от тях са вече из дигиталните магазини чрез Raw Roots и Comade, но повечето все още не са издадени или изобщо не са подписани с някой лейбъл. Идеята бе да покажа звученето, което търся в продукцията ми и също така какъв е резултатът от последните 3 години, в които се фокусирах върху продуцирането.

Върху какво работиш в момента?
В момента работя върху заместването на DJ сетовете ми с live performance. От началото на тази година започнах да концентрирам повече време над live сета ми и да търся най-подходящите машини, с които да работя в бъдеще. За щастие има развитие и се надявам 2015 да е годината на Temporary Permanence Live.

 
Coda Radio – Wide
 

More from bassline.bg