fbpx

Darren Emerson за премиерата на Trainspotting 2

Един от бившите членовете на култовата британска банда Underworld – Darren Emerson идва в София на 11-ти февруари 2017 в клуб Mixtape5. Darren Emerson е част от Underworld в периода 1990 – 2000. Именно тогава бандата създава парчето Born Slippy, включено в саундтрака към филма Trainspotting и превърнало се в една от най-големите dance класики на всички времена.

Официалната премиера на втората част на Trainspotting е насрочена за февруари 2017, а Darren Emerson ще застане зад пулта, за да отпразнуваме подобаващо завръщането на този истински феномен, белязал възприятията на цяло едно поколение.

През 2000, Emerson напуска Underworld, за да се съсредоточи върху соловата си кариера и развива лейбъла си Underwater, който стартира още през 1994. Раздялата си с Underworld, Darren оповестява с микса си за Global Underground – Uruguay, който се превръща в истински символ на самостоятелната му кариера. В последващите години миксира още две части от поредицата – Singapore от 2001 и Bogotá от 2009, а през 2010 основа новият си лейбъл Detone.

В последните няколко години, ако не сте чували нищо ново от Darren Emerson, то е защото британецът издаде няколко EP-та съвместно с вокалиста Peter Josef под псевдонима The White Lamp за лейбъли като Futureboogie, Sonar Kollektiv и Hotflush, които безспорно се радваха на огромен интерес. През октомври тази година, Emerson старитра собствена резидентска вечер в Brighton съвместно с Enzo Siffredi и специални гости като James Zabiela.

 
Coda Radio – Wide
 

More from bassline.bg

Insomniac Techno Night in Primorsko in August

In 2016, Metropolis celebrated its 20th anniversary and presented a bunch of techno artists to the Bulgarian audience. The strong party line continued throughout this year as well, and besides the new locations for their triumphal annual events, the oldest techno team in Bulgaria continued its expansion in the country, returning to Plovdiv –

2994adea-2361-474d-a741-0beb753d7dc3
KiNK – Playground
KiNK

KiNK – Playground

Writing album reviews for dance music right now is in hiatus. Reviewers nowadays are in strange position – on one hand there is the pressure from labels, who actually prefer their release not to be reviewed, rather than the release being labelled as bad or mediocre.