By visiting our website, you agree with Bassline Ltd. Privacy and Cookie Policy.
VIEW

BASSLINE.BG НА ГОСТИ НА SUBFACTOR

Details

Artists:

Labels:

На 10-ти април, нашият главен редактор Kaloo, бе гост в предаването Subfactor по радио Бинар. В продължилият малко повече от един час разговор в първата част на предаването, пред водещите Веселин Бързанов и Петър Миладинов, Kaloo разказа подробно за старта на bassline.bg преди 10 години, как сайта се развива през годините и какъв е неговият статут в момента и кой стои зад bassline.bg по принцип. Ако някога ви е било интересно да разберете повече за нас, то интервюто ще ви даде доста отговори.

Съвсем естествено разговорът премина през някои и от все още предизвикващите коментари теми, които сме публикували в сайта, тяхната цел и значение и как те са се приели в публичното пространство. Пред Веселин Бързанов и Петър Миладинов, Kaloo разказа за 6-те години, в които е пускал drum’n’bass под псевдонима DJ Solaris и всички влияния и първи срещи, които е имал през годините с почти всеки поджанр на dance музиката и как те са се отразили върху предпочитанията и стила му. Така че, ако сте от редовните ни и дори не чак толкова редовни читатели, то първата част на Subfactor ще ви заинтригува.

Във вторият час от предаването Subfactor, Kaloo представи едночасов микс, който можете да свалите или слушате от bassline плеъра по всяко време. Миксът отразява настоящата селекция на Kaloo и част от това, което може да очаквате от него в клубна обстановка.

Subfactor се излъчва всяка неделя от 20:00 часа по радио Бинар към Българско Национално Радио. Повече можете да откриете в страницата на предаването във Facebook или на binar.bg

More from bassline.bg

Гласът на Ибиза замлъкна завинаги

В края на 2015-та година dance музиката загуби поредно авторитетно печатно издание, след като Electronic Beats Magazine спря да излиза, но пък за сметка на това трансформира и засили дигиталното си присъствие.

КОЙ Е ИЗОБРЕТИЛ РЕМИКСИТЕ?

Ремиксите произлизат от soundsystem културата в Ямайка, а “версиите” и различните “dub едити” на парчетата се превръщат в универсален език между sound проектите, надпреварващи се за внимание (и по-големи продажби на бира).