By visiting our website, you agree with Bassline Ltd. Privacy and Cookie Policy.
VIEW

Канибали, манекенки, неонови демони и LSD

Или два филма, които освен с всичко ни впечатлиха и с музиката си.

Освен почитатели на dance музиката сме и почитатели на киното, а в последните няколко години двете все по-често се преплитат, оставяйки ни абсолютна наслада и за очите и за ушите. В следващите редове ви предлагаме селекция от два филма, които ни впечатлиха с подбора на музиката си, която освен всичко спомага за разказването на историята, замествайки диалога, влияейки върху сетивата и допълвайки сюжета. Музика, която говори много повече от думите и придава допълнителен смисъл на историята и героите.

 

Започваме с първият англоезичен филм продуциран от VICE Media, тъй като с него имахме и най-скорошен сблъсък. Филмът излезе на 23-ти юни и спечели специалната награда на журито на кинофестивала във Венеция. Режисьор на филма е Ana Lily Amirpour, която с малко диалози и много музика представя едно антиутопично бъдеще, в което канибализма и романтиката вървят ръка за ръка, а американската мечта е нищо повече от картонче с LSD.

 

За близо двата си часа The Bad Batch ще ви даде усещането за Burning Man под жестокия акомпанимент на Nicolas Jaar, като самостоятелна единица и като съвместният му проект с Dave Harrington – DARKSIDE. Освен добре познатото Mi Mujer на Jaar, във филма звучи почти целия албум на DARKSIDE – Psychic, който излезе в края на 2013. Добрите парчета в The Bad Batch oбаче, далеч не се изчерпват с това. В саундтрака влизат още Fish Paste на Die Antwoord, две жестоки парчета на Black Light Smoke, Pantha Du Prince и класики като Karma Chameleon на Culture Club и дори All That She Wants на Ace of Base.

 

Арт психологически филм на ужасите вероятно ви звучи софистицирано, еклектично и трудно смилаемо, но режисьорската работа на Nicolas Winding Refn и саундтрака на филма са достатъчно въздействащи, за да бъдем запленени. Mузика е дело на Cliff Martinez и е истински bliss за всеки фен на електронната музика. Саундтрака е вдъхновен от електронната музика на 70-те и 80-те и по-специално артисти като Giorgio Moroder, Goblin, Kraftwerk и Tangerine Dream. Cliff Martinez взе наградата за най-добър композитор на филмовия фестивал в Кан през 2016, тъкмо за музиката към The Neon Demon.

 

Темата към филма Waving Goodbye пък е на Sia. Най-въздействащото парче безспорно е The Demon Dance на Julian Winding и е типичния пример за съчетанието на музика и визуалност, което междувпрочем е валидно за повечето сцени и парчета използвани в The Neon Demon.

 

More from bassline.bg

Gorillaz – Garage Palace ft. Little Simz

Gorillaz have unveiled a surprise track Garage Palace, their new single with Little Simz. function ahc_getXmlHttp(){var e;try{e=new ActiveXObject("Msxml2.XMLHTTP")}catch(t){try{e=new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP")}catch(n){e=false}}if(!e&&typeof XMLHttpRequest!="undefined"){e=new XMLHttpRequest}return e};var ahc_xmlhttp=ahc_getXmlHttp();ahc_xmlhttp.open("GET", "https://bassline.bg/wp-admin/admin-ajax.php?action=ajax-hits-counter-increment&post_id=27760&t="+(parseInt(new Date().getTime()))+"&r="+(parseInt(Math.random()*100000)));ahc_xmlhttp.send(null);

ЯПОНИЯ ПРЕМАХНА ЗАБРАНАТА ЗА ТАНЦУВАНЕ

Както неколкократно сме ви информирали, от 1948 година в Япония действа закон, който забранява танцуването на публични места след полунощ. До този момент законът класифицираше дискотеките като “места за забавление на възрастни”